Rohejaht 2024

ROHEJAHT
KOGU KOKKU ALUMIINIUMIST KÜÜNLAÜMBRISED JA VÄIKE VANAELEKTROONIKA, ET MUUTA EESTI KESKKONDA ROHELISEMAKS!

Rohejaht ühildab populaarsed keskkonnakampaaniad “Küünlaümbriste jaht” ja “Nutijaht”, mille raames kutsutakse noori üle Eesti koguma kokku tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbriseid ja väikest vanaelektroonikat, mida enam kasutada ei saa.

Kampaania olulisim eesmärk on lasteaialaste ja kooliõpilaste keskkonnateadlikkuse suurendamine ning taaskasutuse ja jäätmete sorteerimise vajalikkuse teadvustamine. Kampaanias osalemine toimub gruppides, kuna uute harjumuste loomisel on suurim mõju just eakaaslastega koos tegutsemisel.

Varasemate kampaaniate raames on enam kui 70 000 Eestimaa noort andnud märkimisväärse panuse Eestimaa keskkonda: kokku on kogutud üle 17,7 miljoni küünlaümbrise ja 7,1 tonni vanaelektroonikat. Soovime ka sel hooajal kõigile noortele tegusat kogumisperioodi!

KAMPAANIAS OSALEMISEKS:

KOGU koos grupiga kokku tühjaks põletatud teeküünlaümbrised ja nutipraht (nt vanad telefonid, tahvelarvutid, sülearvutid, juhtmed, laadijad jm väike vanaelektroonika). Grupi minimaalne osalejate arv on 3. Soovi korral saad alla laadida kogumislehe, et kogutud ümbriste ja või vanaelektroonika arvu osas arvestust pidada või korraldada grupisisest võistlust.
TOO kogutud küünlaümbrised ja vanaelektroonika Kuusakoski osakonda enne 31. märtsi 2024 ja saa vastu unikaalne kampaaniakood.
REGISTREERI kampaaniakood koos grupi infoga SIIN ning osale auhindade loosis. NB! Osaleda saavad lasteaiarühmad, kooliklassid, huviringid, perekonnad ja sõpruskonnad, kus on vähemalt 3 grupiliiget.

Osalemine toimub kahes vanusekategoorias:
lasteaialapsed kuni 4.klass
5.klass kuni 12.klass.

AUHINNAD:

Rohejahi lõppu tähistab vägev Noorte Rohekonverents, mida aitab korraldada Lääne-Harju Vald. Konverentsi toimumisaeg on aprill 2024. Lisaks keskkonnateemalistele töötubadele on noortele planeeritud ka vahva meelelahutus ja esinejad. Kõige tublimatele kogujatele kingitakse pääsmed kogu grupile (kuni 30 liiget grupis). Ülejäänud osalejate vahel tehakse loosid, olenemata kogusest. Lisaks on loosikorvis palju põnevaid auhindu koostööpartneritelt. Täpne auhinnafond on toodud kampaania tingimustes.

rohejahtrohejaht